الینا و النا فرشته های زمینی ما

ماه چهارم النا جووووونم

1392/11/24 14:34
نویسنده : آجی افروز
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم به همگی، من برگشتمممممم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

متاسفانه تو این مدت به خاطر امتحاناتم اصلا نتونستم آپ کنم ناراحت

خببببببب، حالا از این حرفا گذشته بریم سراغ عکسای النا جووونم قلب



قلللللللللللبون این دهن غنچه ایت بلم من نیشخند

عروسک کوچولوی من با این لباس ماه شدی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

النا وقتی اول صبح از خواب بیدار میشه نیشخند

دخملی ما درحال آستین و انگشت خوردن به طور همزمان قهقهه

اوه اوه! چه چشم غره ای به مامانت رفتی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وای وای عرووووووووووووسک ماچ

مامانت نیست، داری با من درددل میکنی نیشخند

وایییییییییییییییییییی خدا! عاشششششق این لباستم قلب وقتی میپوشیش خیلی نمکی میشی نفسممممممم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بازم که مامان بزرگی شدی نفسسسسسس نیشخند

در آخر بازم دو فرشته ی نازم قلب عاششششششششقتونم عروسکای من بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)